Mitropolitul Moldovei, k. k. Theofan, în vizită la Vatopaidi

2 Responses to “Mitropolitul Moldovei, k. k. Theofan, în vizită la Vatopaidi”


  1. 1 ovidiu Iunie 21, 2010 la 11:48 am

    Slava Domnului ca au ajuns si mitropolitii romani la Vatopedi si sunt primiti..cum se cuvine!

  2. 2 Tardea Raluca Diana Iulie 18, 2010 la 1:26 pm

    Cu parere de rau, va spun ca sunt si romani care nu-l asculta IPP Teofan,nici pe Parintele Iustin de la Manastirea Petru-Voda!Cunosc o „prietena”,mai bine-zis o vipera cu chip de inger care practica vrajitoria asupra mea si a familiei mele!Asadar, sunt romani care apeleaza la ocultism pt. a face rau,de aceea au fost inundatii devastatoare in tara noastra!!!Bataia lui Dumnezeu!!!….Sunt si eu o romanca,sarmana,somera,fara bani si batjocorita de toti!Rugati-va,Cuviosi Parinti din Grecia,si pentru sufletul meu,fiindca ma incearca mari ispite si sunt in pericolul de a ceda pacatului!
    Doamne ajuta!


Lasă un răspuns

